سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ظروف پذیرایی شیک ، در مهمانی ها بدرخشید!

چند روز پیش به خانه یکی از دوستانم رفتم. چیزی که در دکنار دکوراسیون منزل دلنشینش خیلی به چشمم آمد، ظروف پذیرایی شیک بودند. ظرف هایی که بعضی از آن ها با گل گلی های زیبایشان مرا به چند دهه قبل و چینی های یادگاری مادربزرگم بردند. از نوشیدن چای در آن فنجان های چینی گل دار آن چنان غرق لذت شده بودم که تصمیم گرفتم برای خانه جدیدمان که قرار است تا دو ماه دیگر به آن نقل مکان کنیم از این دست ظرف ها تهیه کنم. بنابراین تصمیم گرفتیم این ظروف پذیرایی شیک را از بخش کالاهای چیدانه به شما نیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سرویس ظروف غذاخوری سرامیکی که جزو ظروف ارزان و مقاوم هستند، معمولا طرح های سفید و ساده ای دارند. ظروف سرامیکی سفید و سرامیکی رنگی برای مصارف روزمره کاربرد دارند و مدل های دونفره سرامیکی نیز برای زوج های جوان گزینه مناسبی هستند. خانم های خوش سلیقه علاوه بر مدل و جنس ظروف دکوری منزل خود به رنگ و ترکیب قرار گرفتن آنها کنار هم نیز توجه ویژه ای دارند.این امر سبب شده تا بر اساس مد استفاده از ظروف سرامیکی در بین ظروف دکوری به طرز چشمگیری رواج پیدا کند .

1. شکلات خوری های دوست داشتنی
یکی از راه های تزیین میز جلومبلی یا کانتر استفاده از ظروف پذیرایی و پر کردن آن ها با خوردنی های رنگارنگ و دلفریب است. مثلا ترکیب های سه تایی شکلات خوری در رنگ های شاد مثل صورتی هم از نظر زیبایی بصری جذاب است و هم فضای کافی برای چیدن انواع شکلات ها را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید آن ها را در نوع پایه دار یا بدون پایه تهیه کنید.

2. کیک خوری های شیک و ساده
اگر اهل پختن کیک در خانه هستید، باید به فکر یک ظرف پذیرایی مناسب بدین منظور باشید. این کیک خوری هایی که در تصاویر می بینید می توانند در مهمانی شما مرکزیت تزیین میز را در دست گرفته و سایر اکسسوری ها در گرداگرد آن ها چیده شوند. خاصیت خوب این کیک خوری ها این است که به دلیل سادگی شان به راحتی با تزیینات دیگر شما ست می شوند.

3. شیرینی خوری های مطبق
اگر مهمانی شما رسمی تر و مجلل تر از دورهمی های همیشگی است، این کیک خوری ها و شیرینی خوری ها را می توانید جایگزین نمونه های ساده تر کنید. به خصوص در جشن ها، این ظروف پذیرایی شیک مطبق امکان قرار دادن انواع شیرینی و کیک را بر روی میز شما فراهم می آورند. آن ها با ظاهری لوکس تر و جذاب تر، فضای کمتری اشغال می کنند.

4. سرویس چای خوری
فنجان های گل گلی که در واقع مشوق من برای خریدن این ظروف پذیرایی شیک بودند، مطمئنا برای شما هم جذاب هستند. مخصوصا اگر دکوراسیون منزل تان را به سبکی خانمانه و عروسکی چیده اید، این سرویس های چای خوری مناسب ترین گزینه برای شما خواهند بود. ضمنا پیشنهاد می کنم اگر قصد خریدن هدیه برای دوست نوعروس تان دارید، یک ست چای خوری خوش رنگ و لعاب حتما او را به وجد می آورد.

5. مرغ خوری های شیک
یکی از ظروف پذیرایی که هنگام صرف غذا کاربرد زیادی دارد مرغ خوری یا همان خورشت خوری های نام آشنا است. این ظروف هم در مدل های تک اندازه و هم در اندازه های مختلف از یک مدل موجود هستند و شما می توانید بنابر نیاز خود آن ها را تهیه کنید.

6. کاسه ماست خوری و سالادخوری
کاسه های ماست خوری و سالادخوری در اندازه های مختلف می توانند در ست ظروف پذیرایی قرار گیرند. طرح های این کاسه ها آنچنان چشم نواز و زیبا هستند که حتی به عنوان ظروف دکوری می توانید در ویترین شیشه ای دکوراسیون منزل تان بگذارید. کلا ظروف پذیرایی سرامیکی از این دست جزو دکوری های جذابی هستند که حس مطبوعی را به بیننده منتقل می کنند.

سرویس ظروف غذاخوری سرامیکی که هم اکنون بخش عمده ای از فروشگاه های ظروف و لوازم آشپزخانه را به خود اختصاص داده اند بدلیل کیفیت مناسب ، تنوع بی نظیر طرح ها و مدل ها و همچنین قیمت مناسب تری که نسبت به ظروف چینی دارند ، جای خود را به خوبی در بین ظروف پذیرایی و آشپزخانه در هر منزلی باز نموده است.

7. ظرف سوفله
این روزها در بسیاری از مهمانی ها معمولا دسر نیز جزو خوردنی های جذابی است که سرو می شود. از این رو انتخاب ظروف پذیرایی شیک برای این منظور نیز حائز اهمیت است. برای نمونه این سوفله خوری سرامیکی سفید، در صورتی که چیدمان میز تان مدرن و ساده است، بسیار مناسب شما است.

8. سرویس قاشق و چنگال
خوردن غذا با این قاشق و چنگال های دوست داشتنی بسیار جذاب و لذت بخش است. این طرح ها و رنگ های شاد به تنهایی برای زینت بخشیدن به میز غذای شما کافی هستند. فقط باید حواستان باشد که رنگ ها با یکدیگر و با اکسسوری های دیگر سفره هماهنگ باشند.

9. دیس و پیش دستی
جالب است که تا این بند آخر تقریبا به همه اجزای میز غذا پرداختیم غیر از اصلی ها؛ پیش دستی و دیس. نکاتی که در انتخاب ظروف دیگر وجود داشت برای این ظروف نیز صدق می کند.

منبع