سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ لیوان ماگ

در صورتی که تمایل دارید با میز آرائی و پذیرائی از میهمانان رسمی خود آنها را تحت تاثیر قرار دهید و یا در محیط کاری خود از ظروفی با قیمت مناسب و البته با برند خودتان استفاده نمائید بهترین گزینه لیوان ماگ های سرامیکی می باشد که قابلیت چاپ لوگو و آرم روی آنها وجود دارد. لیوان های مذکور با کیفیت ساخت بالا و ظرافتی که در تولید آنها بکار رفته است علاوه بر جلوه ی زیبای خود توان این را دارند که تبلیغات شما را بصورت منحصر بفردی به رخ بکشند.

لیوان و ماگ تبلیغاتی از جمله وسایل ضروری جهت آشامیدن در طول روز میباشند و جنبه شخصی برای مخاطب شما دارند قابلیت تبلیغاتی بالای لیوان باعث استقبال مناسب از این هدیه تبلیغاتی است. لیوان سرامیکی یا ماگ سرامیکی ، لیوان حرارتی یا لیوان جادویی، فنجان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان نشکن، لیوان کریستال، لیوان شیشه ای، لیوان چینی، لیوان فلزی و لیوان کاغذی از جمله این محصولات به حساب می آیند.

رنگ بدنه ی لیوان ماگ سرامیکی سفید یخچالی و اندکی ضخیم تر و لیوان های چینی کمی شیرینی رنگ و ظریف تر می باشد. چاپ روی جنس چینی نسبت به سرامیکی کمی حالت Blur‌ دارد. شستشوی لیوان ها در حالت عادی به طور کامل مقدور می باشد. شما می توانید میز ناهار و یا پذیرائی خود را با لیوان های دسته دار مزین نمائید. امکان چاپ روی لیوان ها بدون محدودیت طرح و رنگ مقدور خواهد بود. البته لازم به ذکر است طرح دو سمت لیوان چاپ خواهد گردید. این محصول بصورت تک و یا دست 6 تائی با قیمتی بسیار مناسب قابل تهیه می باشد.

لیوان طرح دار به عبارتی ماگ سرامیکی ظرفی است که علاوه بر نوشیدن می تواند به عنوان یک طرح زیبا یا دکور زیبا مورد استفاده قرار گیرد  لیوان ها از جنس شیشه ، پلاستیک ، سرامیک ، کاغذ ، چینی، بلور ، فلز و... می باشند . جنس لیوان ها بر اساس موارد استفاده انتخاب می شود.

منبع