سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیدن سینی چای شیک

در این مقاله قصد داریم به سینی های پذیرایی درجه یک و مجلسی بپردازیم، و همچنین روش هایی برای چیدن سینی چای شیک به شما عزیزان معرفی کنیم. مطمئنا نکات ذکر شده در بحث امروز اطلاعات برای شما بانوان با سلیقه مفید خواهد بود. پس لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

آماده سازی سینی چای خوری مجلسی
تصور کنید که که یک یا چند نفر از دوستان به شما سر زده اند. شما می توانید به جای سرو چای و قهوه در ماگ های همیشگی و دم دست، کمی هنر به خرج دهید و در کم تر از پنج دقیقه یک سینی چای خوری شیک و مجلسی آماده کنید.

پیشنهاد ما این است که به جای رجوع کردن به روش های سنتی و قدیمی، از روش های مدرن و به روز استفاده نمایید.

خرید اینترنتی زودپز wmf برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال غذاهای رژیمی و کاهش وزن هستند یک راه حل فوق العاده کاربردی است. این نوع زودپز به شما اجازه می دهد در مدت زمان کوتاه انواع غذاهای رژیمی را آماده کرده و گامی مثبت در جهت تغذیه سالم بردارید. خوشبختانه امروزه مراکز متعددی وجود دارند که امکان خرید اینترنتی زودپز wmf را فراهم نموده اند. بنابراین شما برای تهیه این محصول درجه یک و کاربردی چالش خاصی پیش رو نخواهید داشت.

بهتر است که از پایه شروع کنیم و به قسمت های بالاتر برسیم. اولین موردی که به آن می پردازیم سینی است. در حال حاضر انواع سینی چای وجود دارد که از میان آن ها یک سینی چوبی می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر سینی چوبی ندارید، سعی کنید با اتکا به سلیقه خود بهترین سینی چای جدید خود را برای این کار انتخاب نمایید.

حالا نوبت قوری مورد علاقه شما است. در این مرحله پیشنهاد می کنیم بهترین قوری خود را به صحنه بیاورید. شایسته است هر بانوی خانه داری یک قوری ویژه داشته و از آن برای پذیرایی از عزیزترین کسان خود استفاده نماید. اگر هنوز این قوری ویژه را تهیه نکرده اید، به مراکز خرید اینترنتی سرویس چای خوری سر بزنید.

در گام بعدی اگر فنجان و نعلبکی هایی یک رنگ و یک دست دارید، آن ها را به سینی اضافه کنید. اگر از دو پذیرایی می کنید، فنجان ها را روی نعلبکی قرار داده و آن ها را در سینی بچینید. اما اگر تعداد مهمانان بیشتر است، بهتر است که نعلبکی ها را در گوشه ای از سینی روی هم قرار دهید.

حالا دستمال های را به شکل مثلث یا مستطیل تا زده و زیر فنجان قرار دهید.

قاشق چای خوری را روی این دستمال ها بگذارید.

در این مرحله قرار دادن یک شکر پاش در گوشه ی مقابل قوری می تواند ایده ی جالبی به نظر برسد. در کنار این شکر پاش می توانید یک قندان و یا شکلات خوری کوچک و نقلی قرار دهید.

در پایان یک بشقاب کوچک پر از شیرینی های رنگارنگ می تواند سینی پذیرایی شما را کامل نماید. برای پر کردن این بشقاب لازم نیست هزینه و زمان زیادی صرف نمایید چرا که گاهی اوقات زیبایی در سادگی خلاصه می شود.

علی رغم تمام این جزییات ظاهری، باز هم طعم و رنگ چای مهم ترین ویژگی یک پذیرایی مفصل تلقی می شود. از آنجایی که بحث چای پیش کشیده شد، لازم به ذکر است که شما می توانید از یک صافی کوچک و زیبا در هنگام ریختن چای استفاده نمایید. در صورتی که این صافی با ظاهر سینی شما سازگار است، کی توانید آن را در کنار سایر ظروف قرار دهید.

حالا شما یک سینی چای ساده و در عین حال جذاب را در کمترین زمان ممکن فراهم نمودید. تنوع و سلیقه های بی شماری وجود دارد، و هر کسی می تواند از ظروف و مواد خوراکی مختص خود استفاده نماید. اما نقطه ی مشترک تمام این سینی های شیک این است که برای آماده سازی آن ها تلاش و هزینه ی زیادی مورد نیاز نیست.

حالا که از این موضوعات آگاه شدید، زمان آن فرا رسیده است که بدون درنگ بهترین دوستان خود را دعوت کرده و یک سینی چای خوری مجلسی به سبک و سیاق خود آماده نمایید. همانطور که قبلا گفته شد سعی کنید از روش های جدید و مدرن بهره بگیرید و در صورت نیار برای خرید سینی چای جدید اقدام کنید تا بتوانید اثر هنری خود را خلق نمایید.

 برای خرید اینترنتی زودپز wmf کافیست به وب سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاین ظروف آشپزخانه مراجعه کنید. اما با توجه به اینکه در چنین مراکز تنوع محصولات فوق العاده زیاد است، توصیه ما به شما این است که وب سایت هایی را مورد بررسی قرار دهید که دارای دسته بندی محصولات هستند و با ارائه فیلتر های مختلف به شما اجازه می دهند در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و فرایند خرید اینترنتی زودپز wmf را پشت سر بگذارید.

منبع